Vågen!

Då var det dags igen, att ställa sig på vågen.
 
Idag stannade den på 55,5 kilo. Gissa om jag är glad för att det visar minus, trots julen :)
 
Så, minus 0,6 kilo sedan sist. Känner mej väldigt nöjd!
 
Totalt har jag nu gått ner 49,5 kilo. Endast 0,5 kvar till 50. Längtar dit :)
 
Mitt BMI står nu på 24, så än finns det mer att ta av :) Skulle vilja ligga på omkring 22,5. Det känns lagom.
 
Jag vill bli av med den dära magen nu. Det är fortfarande ganska så stor. Så, ska försöka med lite magövningar var dag. Men det kommer att bli väldigt envist att bli av med den. Skam den som ger sig :)
 
Idag ska jag ÄNTLIGEN åka och träna igen. Det bli bodypump, har tre sådana pass inbokade denna veckan samt ett spinning.
 
Har kollat in ett par löpar skor och träningskläder för utomhusbruk, nu när det är lite kallare. Ska lägga vantarna på dem efter löning, sen ska jag börja att jogga igen. Kondisen är inte den bästa just nu, så får börja med kortare sträckor varierat med promenad. Så ska jag nog få upp både kondition och uthållighet igen. DET, ser jag fram emot. Första målet är att kunna jogga 5 km. Innan våren helst, för under sommaren vill jag träna upp mig så att jag klarar av att jogga 1 mil. Det känns väldigt långt borta, men jag VILL och då SKA det gå!
 
Nu ska jag vila en stund innan det är dags att åka. Känner mej mör i benen efter dagens jobb. Så ska bli spännande å se hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon efter passet ikväll. :)
 
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]