Tradera

Idag har jag lagt ner en hel del tid på att lägga upp auktioner på tradera. Har inte gjort det innan. Har bara köpt därifrån. Men, det var inga svårigheter att göra det.
 
Hoppas på att någon annan vill ha det vi inte längre kan/vill ha. Har massa mer som ska plockas ihop, så småningom.
 
Vädret har väl varit lite si sådär idag. När jag vaknade så snöade det. Mindre kul, men det var inget långvarigt som tur är :) Det har blåst kallt. Men nu fram mot kvällen så blev det mer stilla och solen vågade sig fram igen :) Passade på att ta mej en runda ut då.
 
Nu är all ved färdig kapad, vi har bara lite kvar att klyva med. Eller så lite är det inte. Men det ska vi hjälpas åt med så snart vi kan. Sen ska allt staplas upp "bara". :)
 
Nu blir det lite mys i soffan med gubben min!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]