Längesedan nu..

Oj då, vad tiden har sprungit iväg.
 
Känns som att dagarna, veckorna har sprungit iväg bara. Har haft varken tid, ork eller lust till att sitta vid datorn.
 Men, nu ska jag försöka ta tag i det igen och komma med lite uppdatering om vad som har hänt. Eller det har väl egentligen inte hänt så mycket, men iaf :)
 
Solen skiner, det är varmt ute. Sommaren är såå välkommen :)
 
Dock så ligger jag hemma sjuk just nu, men det är nog snabbt övergående hoppas jag. Inget allvarligt, feber och magont bara.
 
Ska lägga in lite bilder i dator antingen imorgon eller senare idag, så bloggen lär bli bombaderad :)
 
På lördag ska vi på bröllop å jag har köpt mej en klänning som jag ska ha. Bara älskar den! Är så glad och en aning förvånad över att jag kan ha en sådan klänning. Det kommer upp bild på den med :)
 
Ha en fortsatt trevlig dag, så ska jag lägga mej i sängen igen och fortsätta att kurera mej.

Kommentarer
Postat av: Marita

Välkommen tillbaka! Har saknat dig och undrat vart du tagit vägen. Funderade på att skicka iväg ett mejl.

Svar: Tack så mycket! :) Det hade du så gärna fått göra :)
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-06-13 @ 07:55:08
URL: http://Www.storblirlagom.blogg.se
Postat av: Anonym

välkommen tillbaks... skönt att du INTE har blåst bort... som var ditt förra kommentar...ler...
Anna S

2013-06-15 @ 21:53:52
Postat av: Anonym

välkommen tillbaks... skönt att du INTE har blåst bort... som var ditt förra kommentar...ler...
Anna S

Svar: Hehe, tack! Nej då, jag har inte blåst bort! :)
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-06-15 @ 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]