Vågen!

Nu är jag tillbaka igen.
 
Vägde mej igår och denna gången stannade vågen på 59,4 kilo! Så minus 0,6 på två veckor. Känns ju helt okej.
 
Å äntligen är jag nere på det ljuva 50-talet. Som jag har längtat dit. Och helt ärligt så trodde jag ALDRIG att jag skulle komma dit! Så glad är bara förnamnet!
 
Totalt har jag nu gått ner 45,6 kilo. Helt otroligt ju! Det är ju en hel liten människa!
 
Nu är jag endast 1,5 kilo ifrån normalvikt! Helt galet!
 
Önskar att jag kunde träna nu, men icke. Är förkyld som tusan, så måste hålla mej ifrån det. Har inte tränat på över en vecka nu och det känns inte kul.
Känner mej just nu större än någonstin, men det är huvudet som spelar ett spratt med mej. Tränar jag så känns det mycket bättre. Nåja, snart kan jag igen. Ska se till att kurera mej bara.
 
 

Kommentarer
Postat av: Madelene

shit va duktig du e Angelica! Gå med huvudet högt o va stolt! :) kramar/ Madde

Svar: Tack så mycket! :-) Hehe, ja det ska jag göra.
Kram
Angelica

2012-09-18 @ 07:56:22
Postat av: Madde

Härligt att snart vara normal viktig. Hoppas jag når det målet att kunna bli det med.

Svar: Ja det känns kanon :-) Kämpa på bara så kommer du med att nå ditt mål :-)
Angelica

2012-09-18 @ 10:14:12
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: Anna

wow!!! nått på 50! så härligt, undrar om jag kommer komma dit??? Va stolt!

Svar: Absolut, det är jag :-) Ge dej bara katten på att du ska nå ditt mål så tror jag absolut att du når dit :-)
Lycka till!
Angelica

2012-09-18 @ 11:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]