Vågen!

Då var det dags att hoppa upp på vågen igen. Två veckor har passerat. Idag blev jag faktiskt lite chockad.
För jag har inte tränat någonting på tre veckor och det har blivit aldeles för mycket av det goda med tanke på kalas å sådant.
 
Men vågen stannade på 58,4 kilo, vilket innebär att på två veckor har jag gått ner 1 kilo. Tjohoo! Jag räknade ju med ett pluss.
 
Mitt bmi ligger nu på ungefär 25,3. Jag startade på 45,något...
Jag har nu alltså ca 0,5 kilo kvar tills mitt BMI visar normalvikt. Å det är det som är mitt mål :) Helt overkligt!
 
Tänk om jag på min ett års kontroll ligger på ett normalt BMI. Het galet! Jag vill!! Å jag tror att jag kan!
 
Idag är det precis ett år sedan jag började med den tre veckor långa flytperioden :) Ett år!! Fattar inte att det gått så lång tid redan. Med andra ord så fyller min "nya" mage ett år om tre veckor! :)
 
Nu ska jag ringa och kolla om det har kommit någon avbokning på spinningen ikväll så jag får plats :) Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]