Vågen!

God morgon!
 
Onsdag redan igen, hur gick det till?
 
Jaha, det var dags att väga sig igen. Denna gången stannade vågen på 56,1 kilo. En minskning på 1,1 kilo på två veckor. :) Vågar knappt tro att det är sant ju. Ändå har jag inte hunnit med någon träning på över en vecka. Men, jag tackar och tar emot!
 
Totalt har jag nu gått ner hela 48,9 kilo. Närmar de magiska -50 :)
 
Idag är det jobb som gäller och imorgon har jag en tid till kirurgen för ett års kontroll. Ska bli kul att åka dit och visa upp mitt normala BMI, Denna gången kommer jag iinte skämmas över att ställa mej på vågen!
 
Nu är det dags att göra oss klara så vi kommer iväg. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Madde

ojj så nära -50kg!!

Svar: Ja, det är nästan overkligt :)
Angelica

2012-11-28 @ 14:45:06
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]