Vågen!

Jag veet.. Skulle ju bara väga mej varannan vecka nu. Men vågen stod där så fint så jag kunde inte låta bli.

Så, resultatet denna veckan blev minus 1,1 kilo. Vilket innebär att den där 35 kilo gränsen nu är spräckt! Totalt sedan jag skrev in mej i maj förra året så har jag gått ner 36 kilo!! Heelt galet ju!!! Nu siktar jag på minus 40 kilo. Det lär ju dröja, men jag ska uppnå det :)

Det var längesedan jag skrev mitt bmi, å där har det med nu hänt saker.
Jag började på BMI 45,45
Idag har jag BMI 29,86

Detta innebär att jag numera "bara" är överviktig. Fetma har jag nu kommit förbi! Å jag ska ALDRIG mera komma dit!

Är så glad för det här.
Denna operationen har förändrat så mycket. Den har räddat mitt liv. Det enda jag ångrar är att jag inte tog beslutet och gjorde den innan! Jag kommer vara teamet evigt tacksam!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

MEn va härligt! BMI på under 30 :) Det är typ mitt enda mål! Stort grattis!!!



kram!

2012-05-14 @ 13:02:14
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: EllinorO

Härligt med extravägning och ett bmi under 30. Grattis Grattis bra jobbat

2012-05-16 @ 14:24:01
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]