Dagens Meny, Måndag

Idag har jag antecknat allt som jag har ätit. Å lustigt nog så har jag skött alla mina måltidern. Hmm, men det är ju bra :)

07.00 Två muggar kaffe med mjölk
08.00 1 knäckemacka med skinka, keso och tomater
10.00 En smootie med ½ banan, lite hallon, mjölk och protein pulver. Totalt blev det ca 2 dl.
12.00 Omelett på ett ägg, en halv veg filé och ca ½ dl wokade grönsaker
15.00 En halv liten hembakt morotsbulle med skinka.
17.30 Ca ½ dl potatismos, en och en halv köttbulle (hemlagad så klart) och ca en dl kokta blandade grönsaker

Nu ikväll så tänkte jag ta mej en knäckemacka med. Eller en protein shake. Får se vilket det blir.

Mellan måltiderna så har jag druckit te, mer kaffe och vatten. Dock inte tillräckligt med vatten.
Det har tagit emot att äta, men svaret fick jag nu ikväll. Jag har feber, å mår bara sämre och sämre. Så får se hur morgondagen blir. Men idag känner jag mej nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]