Vågen!

Då har det gått två veckor sedan sist. Eller jag har ju vägt mej lite här hemma imellan ändå.
 
Resultatet blev inte mycket. Men, minus 0,3 kilo iaf. På två veckor så känns det inte alls mycket. Men så länge det är minus så är jag glad, å som jag skrivit innan så har jag tappat mina kilon väldigt fort. Har ju drygt 7 kilo till målvikt kvar bara. :)
 
Totalt har jag nu gått ner 40,2 kilo! Hurra! Å vad jag är glad för det.
Som sagt så har jag vägt mej innan idag med. Å vågen visade på fler minus innan, så med andra ord har jag gått upp lite med. Men det är inget som jag bekymrar mej för nu.
 
Nu är det dags att bege mej mot jobbet. Å när jag slutat ikväll och om ryggen inte bråkar med mej allt för mycket så tänkte jag ta mej en liten jogging runda. För nu vill jag träna bort de sista kilona :)
 
Önskar er en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men GU' va liten och söt du är! Du är ju verkligen skitsnygg! Såg bilden där du satt i solstolen på speedwayen..såg ut som en annan människa om man jämför med gamla bilder :) Så coolt!
Kram och hoppas mage och rygg inte dummar sig mer!

Svar: Åh, tack snälla du :) Vad glad jag blir! Mår super! Nä, nu måste ryggen och magen sluta spela spratt med mig!
Kram
Angelica

2012-07-09 @ 11:33:59
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]