Vågen!

Inga goda resultat denna veckan.
Men, det är väl så att man stannar upp en period å sen kommer igång igen.
Eller om det kan ha varit första veckan med "riktig" träning som har påverkat ?
Jag vet inte, men hoppas på mer till nästa vecka.

Så, denna veckan blev det -0,1 kilo.
Det är ju iaf ett -.
Men när jag vägde mej för några dagar sedan så hade jag gått ner 0,3 kilo, så har gått upp lite igen ju.

Men men, ska försöka att inte lägga något större missnöje över det. Är bara van att tappa runt ett kilo i veckan, så kan inte hjälpas att jag blir liiite besviken.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Deppa inte! klart träningen påverkar! Muskler väger mer än fett! Prova å mäta dig istället ett tag. Måttbandet visar kanske roligare siffror :)



KRAM!!

2012-01-16 @ 15:03:38
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Beatrice

Ja men som du skriver själv, det var ju ett minus i alla fall. Fast jag förstår hur du menar. Hur mycket snittar du i minskning per vecka ungefär? Bara nyfiken. Då jag själv just precis börjat på att träna lite här hemma, och nu försöker hålla en smalare kost. Så jag vet vad som kanske skulle kunna vara rimligt. ??

2012-01-17 @ 11:08:36
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se/
Postat av: Angelica

Räknade ut att jag tappat ungefär 1,4 kilo i snitt per vecka. Men det är ingen siffra som är rimlig för dig kanske. Men runt ett halvkilo skulle jag tippa på ? Ring och rådfråga med en dietist. Lycka till!

2012-01-17 @ 16:59:56
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]