Vågen!

Då var ännu en vägning avklarad.
Denna gången visade det minus 0,8 kilo. Det känns ju helt okej :)
Men märker att jag blivit lite bortskämd med att gå ner ett kilo eller mer var vecka, för lite missnöjd blir jag. Så knäpp man är. För egentligen är jag ju super nöjd med 0,8 kilo :) När lyckades jag med innan lixom ?

Sedan op i oktober har jag nu tappat 18 kilo.
Den totala minskningen är 28 kilo. Det är verkligen inte fy skam. Herregud. Det är så svårt att ta det till sig!

Med tanke på den där förkyldningen som sitter på lur så blir det inget gym. Iaf inte idag, men förhoppningsvis imorgon. Men jag ska ta på mej massa kläder nu å gå ut på en lång och härlig promenad i den underbara solen. Jag bara älskar vinterdagar som den här. Men det var kallt i morse. Brr, -23 grader.


Bilder från idag. Å nu ska jag ut i denna underbara sol!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej du! Du är så vacker,var har den andra halvan tagit vägen?????

Du är duktig med allt Du tar Dej för,familj,skola,jobb o nu Dej själv.Ditt självförtroende ökar ikapp med att kilon rasar.

Men Du ska veta att Jag älskar DEj oavsett hur Du ser ut.Kram Farmor

2012-02-07 @ 07:19:45
Postat av: Jessica

Hallå sötis :) 0,8 minus är ju 0,8 minus! Jag får hela tiden påminna mig om hur "illa" det var förut...!

Kram i kylan!!

2012-02-07 @ 10:45:51
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Angelica

Tack snälla du farmor! Jag älskar dig. Kram

2012-02-07 @ 11:09:58
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack Jessica :)

Ja precis, 0,8 är ju jätte mycket om man jämför med innan :)

Kramar!

2012-02-07 @ 11:11:17
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]