Vågen!

Jahopp.. Idag var det åter dags föt vågen. Å det blev ännu en vecka med gott resultat.

Minus 1,1 kilo sedan förra veckan. :)

Detta innebär att jag har nått mitt första delmål. Minus 20 kilo!!! 20,6 för att vara exakt.

Det känns helt sjukt bra. 20 kilo ?? Det är mycket det! Inte konstigt att vissa saker börjar kännas lite lättare :)

Är oerhört glad för mina resultat, har bara lite svårt att tro på att det här händer på rikigt. Så mysko känslor :)

Bjuder därför på en liten suddig bil från dagens träning på crosstrainern. Det blev endast 30 min på den, men har varit ute på en 30 minuters promenad i rask takt, så känner mej rätt nöjd ändå.
Så mycket roligare det är att träna nu!! :)


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Nilsson

God morgon på Dej!!!

Var har Du blivit av?Fantastiskt vad det syns väl!

Du är vacker,men det har Du alltid varit,bra jobbat

Kram från farmor

2011-12-13 @ 06:53:54
Postat av: Lena Lindberg

Grattis, grattis till dina minus :)

Härlig känsla..

2011-12-13 @ 14:04:38
URL: http://lenalindberg.bloggplatsen.se/
Postat av: Jessica

Grattis!!

2011-12-13 @ 15:59:11
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Beatrice

Herreguuuuuud Kwinna, du ser fantastisk ut, håller med din farmor, du ser fantastisk ut hur du än är, men jag förstår vad du menar. 20 kg måste vara UNDERBART och jag kan förstå att det känns lättare.

Det syns verkligen att du gått ner....

HEJA DIG!!!

2011-12-13 @ 21:42:40
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]