Vård av barn...

 
Det är inte ofta som någon av oss har behövt vara hemma med barnen. Men nu, de senaste månaderna så har det varit vid flera tillfällen. Väldigt typiskt med när man har börjat på ett nytt jobb. Känns inte alls bra att vara hemma då faktiskt. Men men, det går ju inte att göra något åt. Vi får turas om helt enkelt.
 
Barnen sov ju hos sin farmor och farfar natten till lördag. Jonathan kräktes då två gånger. Hihi, stackaren var väl lite förvirrad när han gick upp på natten och skulle gå till toan för att kräkas, han hamnade fel så kräktes istället i garderoben :) Lille plutten. Han skrattade själv när han berättade det :)
 
Han kräks inte mer nu, men det har kört i magen på honom och han har näst intill ingen aptit. Så, han får vara hemma imorgon med och antagligen även på onsdag så att han är helt återställd.
 
Nu kommer strax svärfar hit och se efter barnen en stund (Jo då, Jonathan kan bli passad en stund, han är pigg för övrigt). Vi ska in till stan och provköra en bil eller två :) Tror att vi vet vad vi vill ha, nu ska vi bara hitta "den" med :)
Vad är det för en min ?? Nåja, det är ju jag :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]