Vaknar till liv...

Idag var det Jörgens tur att vara hemma med barnen. Som tur är så är pojken helt frisk igen, så imorgon är det dagis som gäller för dem igen.
 
Jag själv fick gå hem efter tre timmar på jobbet idag. Hade en fruktansvärd kramp i magen, det rikigt sög i den.
 Men nu, ett par toa besök senare så känns det ingenting. Men är hur trött som helst, känner mej helt nockad. Undra om det här var en släng av det som Jonathan hade? Ingen aning..
 Men om det inte blir värre igen under dagen/kvällen så är jag tillbka på jobbet igen imorgon. Sen får det minsann dröja länge innan någon av oss är sjuka igen!
 
Sitter hemma och lyssnar på något som kan vara en början på våren. En fluga! Jepp, den flyger omkring och "stutsar" mot fönstret. Så de håller visst på att vakna till liv igen. Ogillar flugor väldigt mycket, men det är ju ändå ett tecken på att våren närmar sig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]