Våga tro?

Ska man våga tro att det är över nu? Man ska ju inte ropa "hej" förns... Men Jonathan har varit precis som vanligt idag, mer eller mindre iaf. Han har ätit och han har inte kräkt sedan igår morse. Dock så har det varit så här innan, att man trott att det är över så helt plötsligt börjas det att spy igen.. Hur som, så ska jag jobba igen imorgon. Känner att jag börjar att klättra på väggarna snart. Jag är inte van vid att vara hemma så många dagar i rad. Ikväll kom jag iväg på ett bodypump pass igen med. Som jag längtat efter det :) Känns som om att jag är utsläppt i friheten igen :) Tjohoo! Var faktiskt ute på en joggning runda efter frukosten idag med. Tog samma runda som igår och fick lustigt nog exakt samma tid :) Nu är jag trött, så längtar faktiskt efter sängen. Men, ikväll är det ju Grey´s Anatomy på tv. Å det kan jag ju inte missa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch så han har åkt på maginfluensa igen?! så tråkigt :( stackaren.. Men skönt du fått komma iväg idag,, o ute o joggat, vad duktig du är :) kram

2013-03-13 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]