sammanfattning...

Den sista veckan har inte varit kul! Inte ett dugg faktiskt.
 
Måndag: vård av barn
Tisdag: vård av barn
Onsdag: Jobbade tre timmar, fick sedan gå hem för jag hade grymma kramper i magen
Torsdag: Jobbade
Fredag: Hemma pga magont och feber symptom
Lördag: Tog mej motvilligt iväg med familjen för att hitta på något. Hade en trevlig dag, men fick fan för det sen
Söndag: Då tog jag mitt pick och pack å flyttade in på toan. Diarré from hell!
 
Måndag: Sjuk
Tisdag: Ja, de där 48 timmars symptomfri ska ju gå..
 
När jag var hemma för vård av barn förra veckan så var det med Jonathan pga magsjuka.
Å gissa vad ?? Inatt började han att spy IGEN!! Han fick ju iaf vara frisk i 6 dagar....Suck!
 
Såå, imorgon ska jag med vara hemma pga smittorisken! Sen får det fasen vara bra!
 
Så ja, jag är en hel del deppig över hela situationen. Å något som gör att det känns ännu jobbigare är att jag inte har kunnat träna sedan förra måndagen. Missar åter igen hela releasen pp nya bodypumpen. Visst, det är väl inte hela världen, men ändå. Någon som känner sig villig att komma hit och passa barnen ett par timmar imorgon kväll så att jag kan träna då?? :)
 
Nä, jag får avvakta med träningen tills helgen helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]