Grönt är skönt...

Jag tycker att blommor är fint, väldigt fint. Men, vi kommer inte specielt bra överrens. För skaffar jag mej något som är lite färgglatt så dör det. Förstår inte.. Vattnar jag, så dör de. Vattnar jag inte, så dör de.
 
Trodde faktiskt att jag denna gången skulle lyckas hålla blommorna vid liv. Men, tydligen inte. Så, nu skaffade jag mej nya gröna växter igen istället. De dör iaf inte för mej. Eller det tar väldigt lång tid iaf :)
 
Det här var en av de "finaste" av de mer eller mindre döda blommorna. De gröna bladen är iaf fina :)
 
Grönt får det bli.
Jag nöjer mej med lite fina tulpaner på bordet sen istället :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är därför jag med bara har gröna växter, det med färg dör här med ;) *Vi har inte vad dom kallar gröna fingrar .. kram

Svar: Gröna växter är bra ;) Hehe, nä inga gröna fingrar här inte :) Kram
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-03-23 @ 21:10:49
Postat av: Mamma Eva

Nu ser jag du svarat.... Tjoohoo ;)

Svar: Haha.. Vad bra :)
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-03-23 @ 22:42:58
Postat av: Mamma Eva

ohh igen :) hihi.. men nu säger jag godnatt, ska lägga mej o läsa lite nu... kram o sov så gott när du lägger dej,, o jag har informerat alla utom mamma än så länge ang Fredag,, ringer henne imorgon.. Natti

2013-03-23 @ 23:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]