Förvånad, men väldigt nöjd..

Jag gjorde ju den där lilla undersökningen igår på gymet. Den där kroppsfett och muskelmassa skulle mätas.
 Inget avancerat alls, man ställer sig bara på en speciell våg och håller i ett tillhörande handtag typ, som skickar ut signaler genom kroppen.
 
Gjorde ju som sagt ett lika dant test för några år sedan. Då var resultaten inte roliga alls. Har ju tyvärr inte kvar dem, eller jag fick inte ens med mej dem då...
 
Tränaren, som tog emot mig. Han tyckte att mina siffror var väldigt bra. Han kallade mej för tränad :) Han såg på mej att jag tränar. Det känns ju kul :)
 
Han sa även att min muskelmassa i kroppen var väldigt hög med tanke på min längd och min vikt.
Det visade även att jag låg inom det hälsosamma när det gäller fett på kroppen med. Jag låg nämre undervikt än övervikt :) Alltså, jag är INTE underviktig och jag har en bra bit kvar tills dess så jo, det finns visst flera kilon kvar att plocka av utan att jag skulle hamna för nära!
 
Sen fick jag veta vilken "ålder" min kropp har. Alltså hur den mår, typ. Just nu står det helt stilla i huvudet på mej så jag kan inte hitta ordet för det. Det heter ju något specielt...Hmm ?
 
Sist så vet jag att resultatet visade på att jag var närmre 40, vilket inte är så bra när man är/var 24-25 år.
Men nu, nu blev jag väldigt förvånad men otroligt glad. Resultatet visade på 15 år :) Hihi! Hur glad blir man inte ?? :) Tränaren var väldigt, väldigt nöjd med det resultatet. :)
 
Nu känns det ännu roligare (om möjligt) att träna, när man fått en bekräftelse på att det ger resultat och att jag gör rätt. :)
 
Mår så bra!
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Nilsson

Helt fantastiskt.Om du nu har blivit så ung, hänger Jörgen med då????Han är ju alldeles för gammal för dej Kram Farmor

Svar: haha ja, eller så är vi jämngamla nu ;) Kram
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-03-24 @ 06:31:07
Postat av: как вывести сайт в топ самому

Hey there! I've been following your site for a while now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out
from Lubbock Tx! Just wanted to tell you keep up the excellent work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]