Blivit med stövlar..

 
I lördags, på "gamla" jobbet så köpte jag mej ett par stövlar för en billig peng. Det här med loppisar är ett bra påhitt alltså :)
 
Tyckte att dem var fina, perfekt att har till vardags.
 
Å vad roligt det är att nu kunna ha i princip alla stövlar. Innan gick det ju nästan inte att hitta några som passade med tanke på att vaderna var så stora. Återigen så önskar jag att jag tog måttet på vaderna innan jag gick ner. Varför tänkte jag inte på det?? Så störande. Men men, är iaf glad över att jag nu kan ha stövlar :)
 
Det blev ingen bra bild. Men, här är dem iaf :) Enkla, men fina.
 

Kommentarer
Postat av: Jonaz

Snygga. Jag köpte ett par nya Converse till denna vår - som visst aldrig kommer! Jag kan INTE hitta dem! Röjde bland kläder och skor i helgen, Despretly seeking my pjucks! Hehe

Ha en skön vecka!
Pax!
J

2013-03-18 @ 13:14:14
URL: http://gastricbypassjonaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]