Bara vara...

Vilken lung em/kväll det varit hemma. Rikigt skönt fakitskt. Att ha rester i kylen är så himla skönt. Snabbt och smidigt :)
 
Idag är min "vilodag" ifrån träningen med. Så tiden jag brukar lägga på den har jag instället kunnat göra ingenting på. Skönt! Ibland behöver man sådan dagar då man bara kan vara.
 
Fredag redan imorgon. Veckorna gå så himla fort. Men, det gör inget, för just nu så längtar jag tills nästa helg :)
 
Imorgon blir det träning efter jobbet, sen ska det bli familjemys hela kvällen lång! DET, ser jag absolut fram emot!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja o på Lördag BAKA :) hihi .... kraam

Svar: hehe, ja men det blev inte så mycket som jag hade tänkt mej :)
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-03-21 @ 22:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]