Vardagen är här..

Ja, nästan iaf. 
Det ska faktiiskt bli lite skönt. Få in lite rutin och så igen.
 
Gubben min är ledig imorgon med. Sen har han varit hemma i hela 18 dagar :) Så nu är det dags för honom att börja jobba igen. Men det har varit bra, vi har fått mycket tid tillsammans och han har fått en massa tid med barnen :)
 
Men på tisdag så är allt som vanligt igen. Barnen tycker det ska bli roligt att gå till dagis igen med.
 
För några dagar sedan så bokade jag in flera träningspass till nästa vecka med. Känns sååå jäkla skönt att komma igång med det igen. Längtar!
 Men det har varit skönt att lägga min lediga tid hemma tillsammans med de andra nu under dessa veckorna.
 
Känner mej väldigt seg i kroppen idag. Har sovit på tok för lite mot vad jag borde ha gjort. Ungefär 6 timmars sömn sedan i fredags.
 
Nu ska vi fortsätta att mysa innan det är dags för de små att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]