Magsjuka!

Ja nu är den här, den omtalade magsjukan! Usch! Har hållt tummarna stenhårt för att den skulle hoppa över oss, men det hjäpte inte.
 
I torsdags började dottern att kräkas. Men det blev "bara" två gånger, sedan verkade det vara över igen. Hade hoppet på att vi andra hade klarat oss eftersom det nu då nästan hade gått två dygn sedan sista spyan. Men attans så fel jag hade. För helt plötsligt nu för en stund sedan så spydde hon igen. Märkligt att det kan gå nästan två dygn mellan gångerna ?? Men nu verkar hon ännu piggare igen, så det var kanske det sista. Hoppas innerligt att vi andra slipper det nu bara. Så, våra planer för morgondagen får tyvärr vänta tills nästa helg istället.
 
Jag skulle ha jobbat nu ikväll med, men som jag nästan trodde så ville de inte ha mig där då. Kan väl förstå det när det är ca 300 gäster, känner ju inte för att smitta ner dem, om det nu då är så att jag smittar.
 
Jag vet inte hur jag reagerar på magsjukan nu efter operationen. Har inte kräkts sedan jag gjort det. Förra magsjukan så låg hela familjen i det utom jag. Jag har aldrig sluppit undan den innan. Tror inte jag kan kräkas, eller jag har nog väldigt svårt för det. Har försökt att göra det men inte lyckats. Har mått lite illa å så, å det har bubblat lite i magen. Men illamående tycker jag att man blir direkt bara man hör att någon är sjuk. Så jag vet inte.
 
Någon annan som har erfaranhet av magsjuka efter operation?
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hoppas verkligen att du slipper få magsjukan, ja givetvis dom andra med.. Kram

Svar: Tack! Ja, det hoppas jag med :) Kram
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-01-26 @ 16:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]