Inte som man tänkt sig..

Nä, denna magsjuka har ställt till det. Inget har blivit som man hade tänkt sig den här helgen. Men men, det är ju övergående.
 
Så fort vi trott att det varit över på dottern så har hon spytt igen. Senst nu ikväll. Så, jag kommer tyvärr inte att kunna jobba varken imorgon eller på tisdag heller antagligen. Å det är inte bra!
 För jag ska börja på ett nytt jobb, så nästa vecka ska jag gå brevid där. Känns väldigt tungt att missa den brevidgången. Men men, inget att göra någonting åt.
 
Hoppas innerligt inte att någon annan i familjen blir sjuk nu. För då kan jag nog glömma jobb denna veckan helt!
 
Så idag har det inte hänt överdrivet mycket. Tog mej ut en runda innan iaf på ca 4,5 km. Joggade 3,5 av dem. Känns bra! Å det som känns bäst är att jag hade orkat mer :) Gillar den känslan.
 
Håll nu tummarna för oss att dena dumma magsjuka är på väg att försvinna ifrån oss!
Oj då, jag hamnade visst upp och ner. Orkar inte ändra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]