Hej där...

Dag två på jobbet är avklarat och det har gått bra. Känns väldigt bra faktiskt. Tror nog att jag kommer trivas där väldigt bra :)
 
Jag funderar på det här med vägningen. Har ju min vägning nu varannan vecka, men tycker inte att jag behöver ha det så ofta längre. Tror att det räcker med en gång i månaden faktiskt. Så får det bli från och med nu.
 
Nu blir det lite mys med barnen i soffan innan jag ska köra mitt träningspass.
 
Ser fram emot den här helgen väldigt mycket :) Hoppas bara att min lilla pojk inte åker på magsjukan!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad skönt att du känner så Angelica, att du trivs, blir glad för din skull, ja o hoppas verkligen att er magsjuka är över nu. o skönt för dej med en ledig helg, o jag ska jobba, haha,, men det ger ju lite mer pengar för det är ob,, o det är ju något som behövs ;) Älskar dej <3

Svar: Ja, det känns väldigt bra :) Hehe, ja jobba på du :) Jag håller mej ledig i iaf två helger nu, sen ska jag jobba lite extra igen, utöver min heltid ;)

Älskar dig!
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-01-31 @ 19:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]