Happy!

Idag, efter jobbet så tänkte jag ta mej en liten jogging runda. Den blev lite längre än vad jag hade tänkt mig.
Rundan var på ca 6 km, jag gick den första kilometern, sen joggade jag de resterande 5 km.
 
Trodde aldrig att jag skulle orka att jogga hela den rundan. Men, det gjorde jag. Stannade inte av en enda gång. Det går inte i några högre hastigheter, men tiden jag joggar på intreserar mej inte just nu, utan jag vill ha uthålligheten och orka längre sträckor. Känner mej så glad och nöjd nu :)
 
Så, nu ser jag fram emot nästa gång som jag ska ut igen. Håller tummarna för att jag orkar samma runda då :)
 
Nu blir det soffmys med älskling.
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Nilsson

Duktiga Du Kram Farmor

Svar: Tack :) Kram
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-01-23 @ 06:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]