Back on track..

Ja idag så kunde jag äntligen jobba igen! Så, nu är första dagen på nya jobbet avklarad. Känns faktiskt riktigt bra :)
Å de här arbetstiderna kan jag vänja mig vid :)
 
Idag får bli veckans vilo dag ifrån träningen. Ska ha en dag i vecka som är helt och hållet träningsfri. Kroppen kan ju behöva vila lite ibland. Men med tanke på vilket jobb jag har så har jag inte direkt varit stilla ändå, det är mycket rörelse hela tiden ändå.
 
Nu ska jag gosa ner mej i soffan med familjen. Sen blir det nog sängen tidigt för min del. Är trött ikväll, sov så dåligt inatt för jag var rädd att försova mej.
 
Å gubben min är frisk igen med, så imorgon blir det jobb för hans del med och barnen ska få gå ett par timmar på dagis. Det kan dem behöva nu så de är glada för det :)
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]