sova..

Nu ska jag äntligen snart få krypa ner i sängen.

Idag så var jag med barnen på deras första barngympa som startade här i byn. Kul att någon tog tag i det här och startade det :-)
Barnen tyckte att det var väldigt roligt, så nu ser de fram emot nästa vecka :-)

När vi kommit hem å så igen och barnen lagt sig så var det dags för mig att åka och gympa lite. Ikväll blev det bodypump. Tycker att det är lite sent egentligen vid klockan åtta. Är hemma vid 20 över nio och då ska det duschas, ätas/drickas något. Känns lite sent. Men, det går. Jag kan ju lägga mej tidigare imorgon. Eller Nä, det kan jag ju inte alls. För imorgon börjar greys anatomi igen :-) som jag längtat!

Nu är iaf proteindrinken uppdrucken och clementinen uppäten. Så, ska krypa ner den sköna sängen.

fick höra lite på håll så där att tydligen så finns det någon/några som stör sig på att "jag helt plötsligt" lägger upp bilder på mig själv här, å framför allt uppklädda sådana. öhh, okej?

Den där diskussionen kan jag skriva mer om en annan dag.
så, till dig/er, här kommer en bild som är så osminkad som den bara kan bli. Hoppas det känns bättre ;-)




Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Nilss o vågar visa det. on

God Morgon vackra tjej!!
Du ska veta att den svåraste o jobbigaste sjukdomen heter AVUNDSJUKA mycke svår att bota.
Tänk om människor kunde glädjas av att någon lyckas här i livet o Glädjas åt det,o att man vågar visa det oxå. ORDSPRÅK:SKÖT DEJ SJÄLV O SKIT I ANDRA DÅ KAN INGEN DEJ KLANDRA.Fortsätt att sända bilder här
både sminkade o osminkade du är lika vacker hursom.
Du ska veta att avundsjuka gör människor fula,så bli aldrig det.
KRAM Farmor

Svar: Tack farmor! Tänk vilken vis kvinna du är :)
Ja, avundsjuka är en väldigt jobbig sjukdom å den hoppas jag att jag slipper att drabbas utav.
Har bestämt mig för att strunta i vad andra tycker i det här läget.
Älskar dig! Kram
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-02-13 @ 07:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]