Gottigt!

Mitt nya lilla "måste ha" på kvällarna.
 
Tycker inte om att bli sugen på något. Har inte haft det "problemet" på väldigt länge, men nu helt plötsligt så är det där. Hemma gör jag rätt val, alltså frukt. Värre är det på jobbet där det är otroligt lätt att göra fel val. Funderar på att köpa med mej en ask druvor och ha där å ta utav dem när jag blir sugen.  Detta är jobbigt, har aldrig haft några större problem med det innan. Undra om det kan ha med ciggen att göra ? För det var i samband som ja la av med dem som detta sug efter att äta på något kom. Det stör mej, väldigt mycket!
 
Jag ska ta mej ur det igen. Så, på måndag (varför alltid måndagar??) ska jag ta tag i detta och köra på en "helvit" vecka. Alltså, inget socker!
 
Ja, jag vet att vindruvor innehåller mycket fruktsocket. Men vilket är bäst? Druvor eller godis/choklad/småkakor ?? Precis! Så druvor blir det :)
 
Jäkla cigaretter!!! Varför var jag så jädrans dum och började efter nästan 8 månaders uppehåll?? Kommer aldrig att förstå det! Usch, avskyr den här första tiden!
 
Börja aldrig att röka! Det är dumt, mycket dumt!
 
Hejja mej!
 

Kommentarer
Postat av: Jonaz

Fasen, idag var jag så sugen. Höll på att gå upp i bitar. Ska ligga på 900kcal under flytet, åt xtra soppa gick över kcal intaget idag, fick även smaska i mig en nutrilett bar. Bah...inget hjälpte...tog bilen i raseri o åkte till macken och köpte ett paket cigg. Däri låg suget. Äckligt mätt men total-tillfredställd efter en cigg. Skit! Idag är jag en looser!

Svar: Du är inte någon looser!!! Jag fick med ett återfall under flyt perioden. Vet hur otroligt tufft det är!
Kämpa på bara, du kommer att fixa det här!!! :)
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-02-28 @ 22:26:26
URL: http://gastricbypassjonaz.blogg.se/
Postat av: Jonaz

Nej, man bryter ihop, sedan kommer man igen :D hehe Ha en skön lördag!

2013-03-02 @ 17:15:59
URL: http://gastricbypassjonaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]