Blodsockerfall, igen!

Hade en rikigt trevlig kväll i fredags. :) Det får snart göras om igen.
 Efter partyt så var vi några som åkte in till stan. Det var då verkligen inte mycket folk ute. Men, man får det inte roligare än vad man gör det. Så, jag/vi dansade hela kvällen och hade det skoj.
 
Det är bara synd att man ska bli straffad för det roliga dagen efter. :) Eller så farligt var det inte, var bara väldigt trött. Men vi var iaf iväg och ett par vänner å fikade. Så vi hade en bra lördag med.
 
Men igår kväll, efter att vi lagt oss så började jag bli orolig i kroppen, kunde inte ligga still, blev yr, iallmående, varm och började att skaka. Kändes som om jag skulle svimma vilken sekund som helst. Fick väcka gubben min som redan hunnit somna å be honom att hjälpa mej snabbt. Lyckades ta mej ut i köket och sätta mej där, men höll på att svimma. Hällde i mig ett glas mjölk och åt två knäckebröd.
 
Så nu ska jag verkligen se till att ha druvsocker hemma. För det är så otroligt obehagligt när det blir så här.
Å jag märker hur otroligt viktigt det är att jag sköter mina mattider och vad jag stoppar i mig. Jag misskötte mej igår, åt inte alls som jag skulle. Å då blir det så här. Det där lilla kvällsmålet får inte hoppas över.
 Så, skärpning Angelica!
 
Nu ska jag fixa klart middagen och sen ska jag åka iväg och träna :)
Har gjort tre olika middagar idag samt bakat fyra limpor bröd. Perfekt att ladda upp lite till veckan så man slipper att stressa med maten när man kommer hem.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, Angelica....
nu har jag läst dina sista blogginlägg och tittat på dina bilder....
som du skrev så vill du gå ner några kilo till, men om jag får säga vad jag tycker så är du exakt lagom smal...lite rosiga kinder ska man ha kvar.... och det har du, tycker jag.
ja, ja, ja, jag vet att du och jag inte känner varandra, och själv har jag fått reda på att jag ska gå ner cirka sju kilo till, fram till slutet av mars... och att min operation kan bli någon gång under andra halva delen av april....
du ska ha ett stort tack för ditt reportage i SmT för några veckor sedan för nu har du sporrat mig och jag känner mig inte ensam längre...även om det är två år mellan din start och min start till ett bättre liv och snyggare figur.
Tack, säger jag Anna S. från Nässjö.

Svar: Hejsan! Tack ska du ha :) Åh vad spännande att det snart är dags för dig. De där sista sju kilorna fixar du :)
Du är absolut inte ensam. Om du har några funderingar så ska jag göra mitt bästa att svara på dem :)
Tack för att du tycker att jag är precis lagom smal nu :) Det glädjer mig. Missförstå mej inte, jag är nöjd med hur jag ser ut nu. Men, jag ligger precis på gränsen till överviktig, å där vill jag inte ligga. Vill ha lite marginal :) Så några få små kilon till vill jag ha bort. :)
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-02-24 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]