Acne killer..

Ja, har ni hört talas om denna acne killer som ska vara såå bra ?? Tycker man ser reklam om denna super grej överrallt. Så, tänkte att jag måste ju prova.
 
Fick hem mina små påsar med acne killer idag.
Får väl börja med att säga att jag inte har någon problem hud. Det är ytterst sällan jag får några finnar, dock kommer de alltid vid fel tillfälle.. Men, jag har en del pormasker på näsan och mellan ögonbrynen typ. Men det är som sagt inte så mycket att jag skulle vilja klassa det som problem, men skulle ju så klart bli glad om de helt "magiskt" bara försvann.
 
Denna mask skulle dra med sig all skiten när man drog bort den...
                                                                               Så jädrans läckert det blev :)
 
Man kan ju säga att den stelnade, en hel del. Å att dra bort den gjordes inte på några sekunder, för satt gjorde den, ganska så ordentligt med. Lite smärta blev det allt! Akta ögonbrynen!!  Det är ett bra tips!
 
Får tillägga att Jörgen stod bakom mej skrattandes och sjöng på batman låten.. Det var INTE skönt att dra bort den!
 
Man skulle då tydligen kunna se i masken skiten som man dragit bort ifrån ansiktet. Jag letade, men det enda ja kunde se var något som såg ut att vara pytte små hårstrån. Så, det vart inget skit som försvann ifrån mig. Denna super produkt!! Kanske kan man använda den som vaxning istället ? (ironi)
 
Nä men, jag har ju som sagt inga större problem med huden, så kanske funkar den på en som faktiskt har ?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Du kan ju skicka en mask till mig och se om den fungerar på mig som har blivit värsta finnmajan

Svar: Det kanske jag kan göra :) Vill du prova?
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-02-08 @ 19:59:54
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]