Speedad dag :)

Oj vad fort denna dagen gick!
Efter frukost så gjorde jag oss barnen klara för att åka iväg. Måste bara säga att mina små pluttar är verkligen hur härliga som helst att ha med sig :)
 
När vi kom hem så blev det en snabb lunch, sen lämnade jag dem på dagis. Mötte sedan upp Jörgen i stan för att gå på möte på banken. Lånet på huset var dags att skrivas om, plus att vi skulle låna upp lite så vi kan skaffa en ny garageport. Längtar tills det är färdigt, för det kommer bli så fint :) Hade så klart velat göra klart med plattor å så på uppfarten med, men det blir lite väl dyrt. En sak i taget som man säger.
 
Vi hade lite tid på oss, så då åkte vi till "gamla" skolan å hälsade på. Roligt att träffa dem igen :)
 
Just nu så ser det ganska så ljust ut att få jobba en del. Eller det känns så iaf. Håller tummarna hårt. Äen att det inte blir en fast rad att gå på, så verkar det endå finnas en del timmar att hämta.
Sen har jag ett "litet" extraknäck på gång med. Mer om det berättar jag en annan gång när jag är lite mer "hemma" i det hela :) Mycket spännande och roligt kommer det är bli iaf.
 
Nu blir det lite familjemys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]