Längtar..

Jepp, jag längtar till nästa vecka! För då ska jag minsann börja träna igen. Å det ska bli såå skönt!
 Tänk att man nu kan sakna något så mycket som man bara för ett år sedan nästan var rädd för. Saker å ting förändras :) Till det bättre som tur är!
 
Har haft lite trevligt besök här nu ikväll.
Barnen har nu lagt sig så jag ska bänka mej framför tvn och knapra på ett par knäckebröd. Sen ska jag försöka komma i säng i hyffsad tid. Imorgon är det jobb som gäller, sen är schemat fullspäckt för resten av veckan. Men det kommer bli en trevlig helg.
 
Nähe, dags för lite egentid och slappande :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Nilsson

Klart helgen blir trevlig.JAG KOMMER JU!!!!

Svar: Precis, det är DU som kommer göra min helg :)
Angelica

2012-09-27 @ 06:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]