Inga magproblem!

Äntligen så fungerar min mage precis så som den ska. Inga mer förstoppningar eller trög mage. Underbart!
Å det enda jag gör är att jag dricker Aloe Vera. Har mycket att tacka denna underbara dryck för!
 
Dagen har gått i 110, men nu har jag äntligen plaserat röva i soffan. Härligt!
Det finns inget vettigt att se på tv ikväll, så ska nog slänga på This is it och njuta lite :)
 
Imorgon har jag fullt upp med att hinna klart med allt. Måste lägga mej lite senare på eftermiddagen, för imorgon väntas det nattjobb.
 
Längtar tills på lördag, för då kommer min härliga familj ifrån skåne hit för att fira Jonathan. Det ser jag framemot! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan!

Vad grymt duktig du är =) Jag blir nyfiken på var du hittar aloevera drycken, behöver all hjälp jag kan få med min mage. Jag dricker massa vatten och äter som folk men den vill inte riktigt komma till sin rätt.


Svar: Hej! Tack så mycket! :)Den har jag skaffat från ett företag som heter Forever Living Produkts. Man kan endast köpa den genom deras distributörer. Jag är själv en av dem :)
Det är rikigt jobbigt när magen inte funkar som den ska. Så jag är så jädrans nöjd och glad över att detta funkar för mej :)
Vore roligt om du kunde prova på det. Det är ju en liten bit mellan oss, men det borde gå att hitta distributörer på Åland med :)
Angelica

2012-10-01 @ 18:53:30
URL: http://jennystara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]