Här är jag...

Hade lite problem med serveringskläderna. Hade svårt att hitta något som passade, för de var FÖR STORA! Haha, brukade ha problem med att hitta något innan, men inte av samma anedning :)
 
Men jag hittade iaf något som satt hyffsat, så det får duga!
 
Men jag fick lite panik nu när jag skulle stryka blusen. Det fanns typ gula fläckar på den över nästan hela ena armen och ner på sidan. Har inte sett det innan! Fasen med, jag tror att det kommer synas. Så i panik slängde jag in den i tvättmaskinen, å det har jag verkligen inte tid med nu. Den får snabbt in i torktumlaren en stund sen innan jag ska åka, vilket jag måste göra om ca 30 min. Sen får den hänga och torka lite till där innan det är dags att byta om. Hoppas den hinner bli torr. Ska ta med mej strykjärnet med fall det inte finns där.
 
Men men, jag hoppas det löser sig. Annars får jag hoppas att ljuset inte är så bra där inne så det inte syns.
 
Nåja, här är jag iaf..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Nilsson

Kan verkligen denna lilla, unga o vackra flicka vara utbildad till att servera. Lycka till!!
Älskar dej så mycket,min vackra tjej. Farmor

Svar: Hehe, ja tänk att hon kan det :) Älskar dig med! Kram
Angelica

2012-09-22 @ 15:16:01
Postat av: Idah

Oh, vad fin du är!

Svar: Tack så mycket gumman!
Angelica

2012-09-22 @ 20:33:33
URL: http://mylifeasidah.myshowroom.se/
Postat av: EllinorO

Vad fin du är. Hoppas blusen hann torka

Svar: Tack så mycket! :)Ja so tur är så hann den göra det :)
Angelica

2012-09-23 @ 09:17:27
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]