Bättre igen..

Ja idag känns det bättre. Är forfarande svullet å så, men det hugger iaf inte i örat och jag känner mej piggare.
 
Skulle ju ta det lungt idag, men så blev det visst inte. Har hållt igång hela dagen. Bland annat så har huset blivit städat och fyra limpor bröd har bakats.
 
Imorgon blir det en kortare dag på jobbet. 9-14. Sen ska jag hem och packa, för tidigt på fredag åker vi ner till ängelholm för att träffa min familj. På lördag åker vi vidare till halmstad för att träffa de övriga i min familj och på söndag drar vi till ge-kås innan vi åker vidare hem. så det är den fullspäckad helg, men den kommer att bli så bra. Här längtat länge efter den här helgen :)
 
Nä, nu blir det soffläge en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]