Redo..

Förmiddagen har jag spenderat i församlingshemmet för att förbereda tårtorna till dopet imorgon. Hann inte färdigt helt, så får åka tillbaka i eftermiddag/kväll.
 
Nu ska vi åka på kalas, Jörgens pappa fyller år. Så nu är vi redo, väntar bara på att bilen ska tina upp. Idag hade vi -9 grader. Brr! Tycker att vintern kom väldigt tidigt i år.
 
Denna tröjan köpte jag i veckan. Tyckte den var fin, men jag tycker man ser lite gravid ut i den. Formen på tröjan är lite lustig, men jag gillar den iaf :)
 
 
Idag var första gången jag skulle försöka fixa till nya frissan med. Det gick väl hyffsat, men det känns väldigt kort. Tur att det växer ut snabbt igen :) Å det tog inte så lång tid som jag trodde. Men att tvätta håret och föna det direkt är ett måste, annars är det omöjligt att få det på plats.
 
 
Önskar vi hann med att spendera lite tid ute idag i det fina vädret. Kallt är det, men solen skiner. Men men, får hoppas det är fint nästa gång vi är lediga tillsammans med.
 
Nu är det dags att åka.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]