hemkommen

Har haft ännu en bra dag på jobbet. Trivs verkligen i köket och när det händer något hela tiden :-)

Nu är det dock dax att lägga mig. Har en jobbnatt framför mig. Det borde inte vara några problem att somna nu, för är hur trött som helst.
Min lilla dotter har gett oss en jobbig vecka då hon ha gnällt större delen av nätterna. Det är såå frustrerande, för när man frågar henne så svarar hon bara "inget". Sen hinner man knappt lägga sig ner förns hon börjar igen. Så ja, trötta är vi nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]