god morgon

Då var det tidig morgon igen. Å det är fredag redan. Vart tog den här veckan vägen då?

Visst är det lite jobbigare att gå upp ur sängen när det är mörkt ute, men samtidigt är det så mysigt.
Nu ska jag göra mej själv och barnen klara, sen är det dags att bege sig. När jag slutat jobbet idag så väntas det trevligt besök.
Kvällen ska spenderas med de bästa, familjen min. Det ska bli nasa mys. Dock får det inte bli sent, imorgon väntas det många timmars jobb. Först 7-15.30 i köket å sen blir det natt jobb i vården.

ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! Här är mer info om bloggträffen http://gastricbypassop.wordpress.com/2012/09/11/anmalan-till-bloggtraff-1310-i-vasteras/
Egentligen kanske det är lite sent för anmälan, men det går säkert att lösa i alla fall! Skulle vara kul om du ville komma! / Jennifer

Svar: Tack. Tyvärr kan jag inte komma med, men det hade varit jätte kul. En annan gång kanske :-)
Angelica

2012-10-05 @ 07:51:01
URL: http://Gastricbypassop.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]