Blandade känslor..

Jag tjatar ju om att jag vill komma igång med träningen igen, å det vill jag verklligen!
 Men nu skriker hela kroppen och huvudet om att jag ska vara hemma imorgon kväll tillsammans med familjen. Det har varit någonting nu var dag/kväll så har vi har knappt umgåtts någonting, om man bortser ifrån badhuset i söndags så.
 Jag längtar så efter bara en vanlig kväll här hemma med gubben och barnen. Så, så får det bli. Det blir ingen spinning imorgon. På torsdag är jag ledig hela dagen, så då hinns det med mys/bus/spel med barnen, då kommer det kännas lättare att åka iväg på kvällen.
 
Imorgon får jag helt enkelt ta och damma av crosstrainern istället, eller varför inte en joggning tur på em? Får se, något blir det iaf :)
 
Nu ikväll så har jag varit iväg på massage. Andra massagen i mitt liv. Å guuud så skönt det är. Fanns några väldigt ömma punkter, så det blir snart ett återbesök :)
 Fick höra en sak idag som jag ALDRIG har hört innan, att jag är benig (ryggen). Hihi, så kul det var att höra :) Den lever jag på resten av kvällen!
 
Nu blir det soffhäng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]