Vågen! Mission completed...

Detta inlägget kommer lite sent. Men det är ju som man säger, bättre sent än aldrig :)
 
Vågen i måndags stannde på 57,2 kilo.
Så, på två veckor har jag tappat 0,7 kilo. Inte fy skam det inte! Träningen ger resultat! För ja, nu tränar jag regelbundet, minst två pass i veckan blir det, men oftast blir det tre. Varierar mellan spinning och body pump!
 
Totalt har jag nu då tappat hela 47,8 kilo! Otroligt!
Kollade var mitt BMI nu mera visar. 24,8. Å det mina vänner, innebär att jag NUMERA ÄR NORMALVIKTIG!!!!!
TJOHOOO! Faasen så glad jag är över det! Ingen ska någonsing igen kunna kalla mej för fet igen! Ha!
 
Detta var mitt mål, att mitt BMI ska visa normalvikt. Å nu gör de det. Fattar ingenting! Men är sååå otroligt lycklig över detta!
 
Om jag jämför mej hur jag var innan så är jag självklart nöjd nu. Men, eftersom att jag fortfarande har en del att ta ifrån så vill jag ner några få kilon till. Då har jag ju även lite marginal att röra mej på. Så rikitar in mej på 3 kilo till nu. Sen kan det tänkas bli ytterligare 2. Vi får se :)
 
Så nu när jag tränar åker jag inte dit för att jag vill gå ner mer i vikt, utan jag gör det för att jag mår bra utav det, jag mår bra av att träna. Sen vill jag försöka forma kroppen lite, spänna åt den lite liksom :)
 
Så, jag klappar mej själv på axeln och säger "Bra jobbat Angelica"!

Kommentarer
Postat av: Marita

Jisses, vilket jobb du har lagt ner! Inspirerande! Jag börjar min viktresa nu, opereras i nästa vecka.

Svar: Tack! Å vad spännande! Önskar dig all lycka. Bara fråga på om du har några funderingar :)
Angelica

2012-11-19 @ 18:14:20
URL: http://storblirlagom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]