Blodsockerfall + dumping..

Igår kväll var vi på bio. Vi såg Twilight breaking dawn part 2. Så bra den var! Men det är lite sorgligt att det nu inte finns fler filmer.
 
När vi kom hem så började jag att bli skakig  och varm. Sen gick det fort, det svartnade nästan för ögonen och svetten rann över hela kroppen. Jag brre mej ett knäckebröd med ost och hällde upp ett glas mjölk. Jag skakade s hårt att det var svårt att hålla i både mjölken och knäckebröder. Fyy f*n så obehgligt det är!
 Jag blev så varm i kroppen att jag fick klä av mej mer eller mindre helt, sen satt jag och frös så jag skakade ännu mer. Bad Jörgen att ge mej ett glas mjölk till, hällde i mej det sen börade det att lätta igem.
 Hann mer eller mindre bara hämta andan innan dumpingen istället satte igång. Så, tillslut låg jag bara som en däckad sill i soffan. Somnade så hårt att jag inte reagerade på att Jörgen pratade med mej och att han släckte ner här hemma.
 
Usch, det är nu andra gången jag får ett sådant blodsocker fall. Å det är inget bekvämt allas! Fy tusan!.
 
Men, nu är det en ny dag och jag mår bra igen så nu glömmer jag det :)
Jag får helt enkelt acceptera att det kan bli så här ibland, nackdelen med operationen. Men i det stora hela så är det absolut värt det!
 
Nu blir det frukost med mina små älsklingar innan det är dags att dra sej mot jobbet. 11-20 är det som gäller idag.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Kan man göra nått åt blodsockerfallet?

Svar: Ja du, äta rätt skulle jag tro :) Och inte hoppa över några mål. :)Något du råkat ut för med?
Angelica

2012-11-16 @ 18:00:13
URL: http://itekoppen.wordpress.com
Postat av: EllinorO

Jag brukar få blodtrycksfall. Jag har välldigt lågt blodtryck och det är verkligen INTE roligt. Jag vill inte ha blodsockerfall med. Så vi kan dela på det. Du tar det med sockret och jag blodtrycken? Bra va!

2012-11-19 @ 23:34:49
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]