Systemet..

Tog mej en liten sväng till systemet efter skolan idag. Beställde en flaska i början på veckan som nu hade kommit. Så nu blir det till att dricka drinkar när jag är nere i Halmstad i helgen. Det ska bli så jädrans kul!!!

Å jag är lika trött som vanligt idag. Men idag har jag ÄNTLIGEN lyckats att få iväg mina arbeten till skolan. Så jäkla skönt. Hoppas bara att dem är godkända med nu. För jag har inte haft någon motivation alls till det. Så nu återstår det praktiska arbetet och allt det teoretiska till det. Det ska skrivas inlöpslista, recept, kalkylberäkning, meny på både svenska, engelska och franska (phuu), å den ska rätterna fotograferas. Okej, det där mej skönt tar jag tillbaka. Det är ju för fasen en massa kvar att göra! Någon som är duktig på svenska eller franska som skulle kunna hjälpa mej kanske ??

Nä, nu har jag suttit här vid datorn i snart tre timmar å läst å skrivit. Så nu är jag trött på det. Ska ta å krypa ner i sängen istället. Natti!



Så gottigt det ska bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]