Medans den jäser..

Då var fem av tio arbetsdagar gjorda. Känner att jag gärna skulle ha en ledig dag nu, eller varför inte två. Men till helgen är jag ledig och då väntas det trevligt besök och så blir det antagligen en rolig utflykt med barnen :) Så, jag ser väldigt mycket fram emot helgen.

När jag fixade middagen innan så fick jag för mej att baka ett morotsbröd med. Så, sagt och gjort. Det blev brödbullar.

Medans degen jäste i bunken så tog jag mej en jogginrunda. Perfekt att vänta ut den på det viset ju :)

Nu ska jag äta en nybakt bulle med lite smör och ost på. Mums så gott det är!

Just det ja. Imorgon är det dags att väga mej. Konstig som jag är så känner jag mej lite nervös över det hela. För jag har verkligen ingen som helst aning om vad den kommer visa. Hoppas så klart på något minus iaf.

Ha en skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]