Lite skitsnack...

Vilken kanon helg det har varit. Barnen tyckte det var väldigt roligt på Astrid Lindgrens värld idag med. Jag själv tycker med det är kul att gå där :)
 Nu har våra gäster åkt hem, så det känns väldigt tomt här hemma. Hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen. 
 Jag kommer att lägga upp lite bilder från dagen inom ett par dagar. Ska bara vänta på att få dem skickade till mig. Min kära kamera fick ju för sig att dö när vi var där idag. Så himla typiskt.

Nu till något annat. Min mage har jag haft jätte problem med sedan operationen. Den har varit jätte trög, så jag har en gång i veckan ungefär tagit något laxerande bara för att hålla igång. Så därför har jag känt mej väldigt uppblåst ofta och det har tagit emot lite när man ätit dagarna innan man rensar ur. Men nu verkar det som om magen äntligen har kommit igång ordentligt. För jag har inte behövt ta något laxerande på tre veckor, (peppar, peppar) å det känns kanon! Magen har skött sig själv ett par gånger i veckan. Jag hoppas att detta kommer hålla i sig. Kan det vara så att magen verkligen behövde lång tid på sig innan den rättade till sig ? För det är ju nu dock sex månader sedan op. Men, den som väntar på något gott... (hmm, hur passande det är här vet jag inte) :) Men nu funkar den iaf!

Nu ska jag slöa i soffan. Tror vi ska se någon film. Hamilton, hoppas den är bra :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Hahahahaha!!! Jag har haft samma problem och vid 6 månader så verkade det som om det "löste" sig (hehehehe) Har inte behövt ta Lactulos alls senaste månaden vilket jag tackar gudarna för, för fi faan vad det är äckligt! Messmör fick jag höra var bra så det äter jag i princip varje dag nu :)

2012-05-13 @ 21:40:43
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]