Ingen träning

Gisses vad dagarna springer iväg. Hinner inte med ju! Behöver utöka dygnen med många fler timmar.

Nu hela veckan när jag kommit hem så har jag varit väldigt trött. Det är verkligen ett hårt arbete att vara servistris, åtminstånde där jag gör min praktik. Det är fullt ös från morgon till kväll. Har man tur så hinner man sitta ner i tio min å äta sin mat, annars är det bara spring, spring å spring. Men så kul det är :) De första dagarna så trivdes jag inte specielt bra, men nu tycker jag det är hur kul som helst. Men som sagt, det är tufft. Så, när jag kommer hem blir det ingen träning. Känner inte mej det minsta sugen på att hoppa upp på crossen. Skulle kunna tänka mej en runda i skogen, men gubben jobbar ju eftermiddag, så det går inte.

Får väl se praktiken som träningen med. Skulle vara intresant att ha en stegräknare på sig för att se hur mycket det blir på en dag. Men har tyvärr ingen.

Hade velat lägga mej nu, men det är ju grey´s anatomy ikväll, å det vill jag inte missa :)

Just det, gubben glömde visst att gömma vågen. Så igår hoppade jag upp på den igen. Å nu visade den på precis - 35 kilo!!! :) Hurra!!!! Nästa delmål är nu uppnått. Så, nu strävar jag efter nästa fem. Sen känner jag mej nog ganska så nöjd med mina minus!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Nilsson

Grattis!!!! Du har varit jätteduktig. Kram Farmor

2012-05-10 @ 06:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]