Bränd..

Igår blev det visst lite för mycket av det goda. Är bränd på baksidan av låren och ryggen. Ryggen känns inte så farlig, men benen är ömma som bara den. Byxorna gör ont mot huden, å inte tala om duschen. Vattnet kändes som en brinnande eld. Men, det går ju snart över igen :)

Kvällen på praktiken igår kändes helt okej. Det var lite roligare än vid lunchen. Nu är det dags att åka dit igen. Det är en treåkig bit att köra. Har ca 4 mil dit. Men men, det är ju bara tre veckor.

Idag tycks det inte bli lika fint väder. Men, det gör inget, jag ska ju ändå jobba till kl sex. Nä, dags att dra. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Usch va jobbigt. Smörj med aloe vera. Otroligt skönt och läker snabbare

2012-05-05 @ 10:19:54
URL: http://bypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]