Ölprovning

Idag har vi varit på studiebesök på Åbros bryggeri i Vimmerby. Väldigt intresant faktiskt. Så många flaskor och burkar som tappas på en dag :)

Rundturen avslutades med en ölprovning :) Mumma! Men, jag är inte förtjust i mörka öler.

Efter middagen här hemma så blev jag hur trött som helst å det vill inte ge med sig. Jag tog med en rask promenad ute i kylan, trodde jag skulle piggna till av det. Men icke! Men det var så klart skönt att komma ut ändå :)

Jag har börjat få någon konstig blödning (mens). Det är långt ifrån så som jag är van vid. Men tror att det kan vara på gång Hoppas bara att det är någon form av mellanblödning nu sedan jag satte in min p-stav. Har haft den i snart svå månader utan att ha blött någonting. Så jag håller tummarna för att det inte blir mer än så här. Har lite mensvärk, magen är svullen. Tror att tröttheten kanska kan ha med det att göra.

Nu ska jag strax gosa ner mej i soffan. Å antaligen så lär jag somna där. Det hör inte till vanligheten, men ikväll lär det ske :)

Natti!


Kommentarer
Postat av: Fru Viksten

Hej!

Hoppas verkligen att du slipper mellanblödningar pga av p-staven. Själv stod jag inte ut längre utan tog ut den idag. Satte in den i september och den fungerade bra till december, fick en 3 dagars blädning då. Men januari och februari har varit hemska, blött totalt 30 dagar så nu fick det vara nog.

Hoppas verkligen att det bara är något tillfälligt!



Gott med öl förresten :-D

2012-03-07 @ 10:55:51
URL: http://fruviksten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]