Äntligen!

Det har inte blivit någon träning alls för min del denna veckan. Men nu ikväll så blev det äntligen av!! Har väl egentligen ingenting att skylla på mer än att jag har varit helt slut, är det fortfarande visserligen. Men nu känns det så bra att det är gjort.

Är väldigt darrig i både armar och ben, så har en känsla av det kan vara lite ömt imorgon :)

Sitter nu å knaprar på en knäckemacka med skinka och keso. Göttans det dära!

Jag är dålig på att äta. Jag är värdelös på att hålla tiderna, har varit det hela tiden, men nu är det extremt. Sen väljer jag inte alltid rätt heller. Har blivit lite slarvig får jag erkänna. Så därför tänkte jag göra en liten matdagbok här med. Ska skriva upp precis allt jag äter om dagarna, kanske kan lyckas klottra ner tiderna med. Detta blir med start på måndag. Ska se om det hjälper mej att hitta rytmen med måltiderna samt att se vad jag kanske borde göra annorlunda. 

Nu ska jag försöka att skriva ett arbete till skolan. Det ska vara inne på måndag å jag har inte ens börjat med det. Vill ha det klart nu så jag verkligen kan njuta av en helg ledigt. Annars hänger det bara över en. Resultatet blir kanske inte det bästa, ögonlocken är som sandpapper. Hade helst velat gå och lägga mej. 

Hoppas ni alla mår bra :)  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan,

Tycker det ska bli riktigt spännande att följa dig med din matdagbok! Är också opererad men bara för 6 veckor sen och jag har inte hittat riktigt bra mat som är bra för mig. Tillsammans kanske vi blir klokare :)

2012-03-17 @ 21:40:27
Postat av: Angelica

Hej!

Vad roligt att du vill följa den :)

Jag ska försöka att uppdatera den var dag!

Hehe, ja,förhoppninsvis så blir vi det :)

Jag hoppas att du mår bra efter din op!

2012-03-18 @ 16:17:09
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]