Packa pappas kappsäck...

Eller inte pappas utan min egna. Å sen är det ingen kappsäck heller för den delen.
Det märks att jag inte rest förut, för jag har ingen aning alls om hur mycket/lite jag behöver ha med mej. Så, nu ligger nästan hela garderoben i väskan. Dock kommer antagligen en del att packas upp igen imorgon när jag kommer till Daniela. Hon får helt enkelt besämma åt mej :) Kanske!
Det viktigaste igger iaf i väskan, passet och pengarna.
 
Dagen har gått jätte bra på jobbet idag. Den sista timmen ungefär så började det att göra lite ont i ryggen. Men det är inte värre än att jag står ut. Smörjde in mej med tigerbalsam när jag kom hem och faktiskt så lättar det en del då.
 
Imorgon förmiddag så beger jag mej ner mot halmstad. Ska träffa mor min och mina systrar där och lilla morfar (tror jag). Sen ska jag vidare hem till bästaste Daniela.
 
På fredag förmiddag så rullar bilen vidare mot köpenhamn och flygplatsen. Å på eftermiddagen lyfter flyget som ska ta oss till London. Gisses vad jag längtar nu! Har sett fram emot det så länge. Och jag är så otroligt glad att jag blivit medbjuden på denna resan! TACK!!!
 
Nä, nu ska jag ta mej en snabbis dusch, sen ska jag äta mina vanliga knäckebröd så här på kvällen. Sen ska jag försöka komma i säng i tid så jag kommer upp tidigt imorgon. Tänkte försöka komma iväg vid nio, tio. Fyy vad jag kommer att sakna barnen! Träffar dem bara imorgon på fm, sen ses vi inte förns på tisdag em. Så länge har jag inte varit borta ifrån dem innan. Men men, det kommer gå bra.
 
Ha en trevlig kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]