Liggandes!

Vet ni vad ?? Jag har sovit heeela natten liggandes i min säng!! Helt underbart! Känner mej lite stel och öm i ryggen nu bara, men ingen smärta! Är sååå glad för det. Så, kiropraktorn var nog ett klokt val och det var värt varenda öre! Nu hoppas jag bara att det håller sig så här.

Jag ska pyssla å greja här hemma lite idag. Skulle smärtan komma tillbaka så skulle jag kontakta VC igen så jag kunde få smärtstillande utskrivet. Vill ju klara av jobbet och framförallt så vill jag orka med London resan i helgen.

Ska ta mej en sväng in till staden med för att handla lite. Ska se om de har mini flaskor med shampo och balsam i något märke som jag tycker om. Ska börja packa väskan dag med. Men jag är värdelös på att packa. Hmm, men ska nog reda ut det :)

Ha en underbar dag i regnet! Förstår inte hur mycket regn det kan komma? Snart har vi en pool i trädgården om det fortsätter så här. Men vad gör det. Jag har ingen smärta längre!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]